35+5olduk. Bel kaburga sırt ve kalcam agiriyo. Gece uyanıyorum acıyla. Adet sancısı gibi sancilarim oluyo arada. Hareket etmese doğum yapıyorum sanki. Bir ay nasıl geçecek diye düşünüyorum artık. ALLAH hepimizin yardımcısı olsun. Hayırlı evlatlar,kucagımıza almayi nasip etsin inşaallah 😍😊