dilara92 Merhaba Arkadaşlar Şuan 24.haftamdayım.32ye kadar çalışacagım en iyi ihtimal, 30 da falan işe gittiğimi düşünemiyorum şimdiden cok zor geliyor sıcak, maske,insanlara laf anlatmak :( Sadece ben mi bu durumdayım?
Snglklc dilara92 bence sana zor geliyor canım 29+5 deyim 36 haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum 😅😅tabi ALLAH’ım izin verirse
Seymacvk Ben de işe sadece 9 gün gidiyorum geri kalan günlerde evden takip ediyorum. Ona rağmen bel ağrısı çok oluyor uzun süre oturunca. 21deyim daha 😪
Tuanazra 30 haftalığız ve 2 hafta daha çalışacağım ama iki hafta iki ay gibi geliyor. Ben de sizdenim