38+0 ım gece şiddetli kasık ağrım vardı bebekte toplanmaya başladı doktoruma gittim Sabah hemen 1 parmak açıklık var nst de sancı çıktı şiddeti az ama düzenliydi doğum başlamış dedi ama şimdi eve gelince ağrım azaldı toplanma sorunu azaldı neden olabilir ?