Havacianne Kızlar bende bir haftadır kullanıyorum ve aşırı derecede yan etki yaptı af edersiniz ishal ,kusma, gün boyu halsizlik yataktan kalkamıyorum şiddetli karın ağrısı.. kullanan var mı acaba
Gamze7667 Havacianne Ben kullandım bendede ishal yaptı bıraktım sonra. Şimdi baska bir formülünü kullanıyorum
Hope8 Havacianne bende çok fena bulantı yapıyordu kusma değiştirdim gynoferon kullanıyorum şimdi o çok iyi geldi
Eddaliko Havacianne yaa banada doktor yazmıs bugün baslıcaktım korktum simdi genelde herkes olumsuz biseyler yazmıs😒Kimini kabız yapıyor kimini ishal😑
JaneAusten Havacianne Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Kahvaltıdan 2 saat önce alıyorum. Hiç bir yan etki yapmadı.
Havacianne Gamze7667 doktoruma yazdım başka bir ilaç önerdi Yada tok karnına dene istersen dedi ama o sancıları çekmeye tekrar cesaret yok
Zeynepekr Havacianne Ben gece yatarken içiyorum yan etki olarak kabızlık oldu ama bir süre sonra vücut alışıyor sanırım şimdi bir sorun yok
Havacianne Zeynepekr benim bir hafta oldu hatta geçen hafta hastanelik oldum karın ağrısı ve kusmaktan
Fyztgc Havacianne geçmiş olsun. Ben hamile kalmadan 5 ay önce başladım,şu an 7 aylık hamileyim ve hala kullanıyorum. Hiç bir yan etkisini görmedim, hatta çok faydası dokundu. Başka birşey dokunmuş olabilir size!
Havacianne Fyztgc yok canım zaten yan etkilerinde tüm bunlar yazıyor bünyeden bünyeye değişiyor demek ki
Hashasim2020 Canım dayanabilirsen bir hafta 10 güm sonra alışıyor vücut ama mesela bana bir hafta boyunca hayatı zindan etti o ilaç bulantı halsizlik ishal, ama inanılmaz etkili demirlerim tavan yaptı biraz sabretmen gerekiyor
Havacianne Hashasim2020 sabah aç karnına alıyorum yarım saat kırk dk sonra aşırı şiddetli karın ağrısı ile uyanıyorum. Geçen hafta perşembe hastaneye yattım o kadar kötü oldum ki
ipkklmn Havacianne bende de böyle yan etki yaptı. Doktor ilaç değiştirdi. Ferrum kullanıyorum şu an 29 haftaya geldim hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sizde doktorunuzun önerdiği ilaca başlayın bence. İnsallah yan etki yapmaz.
OgrtmnDidemm Havacianne 2 aydır felan kullanıyorum kullanmadan 1 saat önce kullandıktan 1 saat sonra süt ve süt ürünleri tüketmiyorum eczacım o şekilde söyledi hiç bir yan etkisini görmedim çok şükür
dilekgi123 Havacianne ben gyno nun tum serisini denedim surup gibisini pembe hap olani en son sanol kapsul olani denk geldi hepsi kabizlik yapmisti kullanamamistim doktor son ayimda artik mecbur kullancaksin dedi kanim hep dusuktu bu son ay doguma hazirlanman lazim onun icin kan lazim dedi sanolu kullanmaya basladim kabizlik oldu ama bir hafta hosaf meyve falan kullanarak atlattim sonra bunye alisti daha olmadi