Aysnctl 36+4 haftalik olduk. 2 gündür bacaklarimin araları ağrıyo üst taraflar bugünde garip bi şekilde ellerim ayaklarım uyuşuyor. Nedenini bilen varmi acaba.?😔
Sultan42 Aysnctl canım benimde olmuştu uyuşma alt tarafımda agrı belimde kalçalarımda geçmeyen sürekli olan agrı korkma ama yinede doktoruna söyle
Obsesifk Aysnctl bi doltoruna görün istersen bu haftalar rahat gibi ama en ufak şey risk yaratabiliyor en azından yarın git bi tansiyonunu ölçtür bende 36+4m