Melis47- 4 aylık hamileyim sabah aniden hapşırınca kasığımda cok ciddi bi ağrı oldu 5 dk sonra geçti .Biçak saplar gibi bir ağrıydı..Korkmam gerekirmi canim cok yandi bilemiyorum başınıza geldi mi hic oyle bisey ?
Bagiye Melis47- evet cnm benimde oluyor arada korkulcak durum değilmiş bnde kontrolde sordum normal dedi
Esraaa02 Melis47- ben 31 haftalık hamileyim benimde oluyor üşüttüğümüz içinmi acaba bilmiyorum ama aynen bıçak gibi saplanıyor daha sonra geçiyor inş ciddi bişey değildir🤲
sntn Melis47- bende şuna 8 haftalık hamileyim ve en başından beri var hapşırdığımda anlatılmaz bir ağrı oluşuyor hemen geri geçiyor
Ezgim Bende 27 haftama giricem bendede hapsirinca siddetli agri giriyor kasigima canim cok yaniyor normap dedi doktorum
Ilkhamilelik Aynısı bana da olmuştu. Doktora sormuştum normal demişti. Kaslar kasılıyor hapşururken hamilelikte de kramp gibi kalabiliyormuş kasılmalar. Dayanamayıp doktora göstermeye gitmiştim ama korkup.
Melis47- yanitladgnz icin tesekkur ederim biraz icim rahatladı normal bi durum ozamn korkmaya gerek yok