ozlem0643 Arkadaşlar merhaba son adetim tarihim 5 Temmuz 5 agustosta hasteneye gittik ve keseyi gördük 15 gün sonra kalp atışını duyarız dedi ayın 20 sine gün verdi uygulamaya göre geriden geliyor tam olarak kaç haftalık oluyor şu an !
Angels-35 ozlem0643 benim son adet tarihim 4 Temmuz bugün 5+3 oldum keseyi bugün gördük doktorda keseye göre 5 haftalık dedi kalp atışını da 10-12 gün sonra duyarız dedi
Hilalyusuf ozlem0643 bakın sizin en son adet tarihiniz 5 temmuzmuş ya 5 agustostada keseyi görmüşsünüz yani 4+3 haftalıkken keseyi görmüş oluyorsunuz sata göre sizin 5+2 olduk dediğiniz 5 temmuzdan 11 agustosa kadar olan yani bugün siz 5+2 günlük hamilesiniz kalp atışını duymadıysanız 1 2 hafta sonra duyabilirsiniz inşallah geç döllenmeden dolayı da geriden gelebiliyor olabilir
ozlem0643 Hilalyusuf uygulamaya göre 5+2 doktora göre 2 1 hafta önce 5 haftalıktı cidden kafam karıştı artık 😁
Hilalyusuf ozlem0643 bende sata göre hesaplıyorum cnm hem uygulamadan hemde googledan arastırıyorum 30 mart en son adet günüm bugün 11 ağustos 19+1 olduk mesela 30 gün 1 aya eşit oluyor 60 gün 2 aylık oluyor yani ben 4.5 aylık hamileyim
ozlem0643 Hilalyusuf 5 agutosta duymadık doktor 20 ağusstosta gelin dedi hem kalp atışını duymuş oluruz hem bebek büyümüş olur dedi
Hilalyusuf ozlem0643 ahhh kuzum ben anlatamıyorum sanırım 😂😂 senin dediğine göre hesaplıyorum ben sen en son adet tarihin 5 temmuz değil mi 5 agustostada hastaneye gidip keseyi görmedin mi ben bu süreci diyorum 4+3 olması gerek diye bugünde 11 ağustos ya 6 gün geçmiş yani o bugünde 5+2 günlük hamile oluyorsun anlatabildim mi şimdi 😂😂
Hilalyusuf ozlem0643 ztn 5+2 günlükken kalp atışını duymak için erken bende 1 2 hafta sonra duyarsın demiştim oda ztn 20sine denk geliyormuş
ozlem0643 Hilalyusuf anladım ne demek istediğinizi zaten.benim yazdığımı siz anlamadınız galiba kalp atışını duymadıysanız eğer 1 2 hafta sonra duyarsınız demişsiniz bende 20 sinde gelmemizi o zaman daha iyi duyabileceğimizi söyledi diye bunu anlatmak istedim.
Hilalyusuf ozlem0643 tm bunu anladım bende kötü bişey demedim ki duymadıgınızı biliyorum ztn tekrar söyleyip dile getirdim hepsi bu ve sizin için burda hesaplama yapıyorum işimi bırakıp