Ben de 38. haftamdayım bütün gece böbrek ya da işte bel kısmında ağrı çektim , sürekli sağıma yatıyorum rahat ettiğim için , o yüzden oldugunu düşündüm ama soguk almıs da olabilirim , sürekli terliyorum ben de bi kaç gündür . Dikkat etmek lazım . Son haftalar bebeğin ağırlığı falan derken bünye kaldırmıyor artık sanırım :(