Dün ilk kontrolümüze gittik kalp atışı duyduk şükür 1 hafta geri duruyor dedi doktor ama oluyo böyle geç döllenmedendir ilerde tarihi değiştiririz falan dedi 2. Gebeligim ilkinde hep uyuyordum bunda 18 aylık bebekle sadede ögle uykusu yapıyorum mide bulantım yoktu ilkinde bunda ara ara oluyo bide aç oluyorum yiyince midem bi değişik oluyor bi iştahımda yok ama ağzım böyle yesem de aç gibi tatsız anlamadım halsizlik çok hiç bişey yapasım yok sizde nasıl durumlar kan tahlili verdi haftaya salı gidicez gene bide şuan öyle aman aman sağlıklı falan beslendigim yok yani sabah kızımla kahvaltı yapıyorum oglen kalkınca atıstırıyorum bide aksam yemegi