Acelyae bende bundan çok korkuyorum cinsiyetini çok geç 22.haftamda öğrendik kızım olcak Allah’ın izniyle. Ama o hissiyat o kadar farklı bişey ki insan korkuyo bir de doktorum hiçbir zaman net konuşmuyo her gittiğimizde şimdilik hala kız diyo 32.haftamda gittim yine aynı şeyi dedi şimdilik hala kız 🥰