Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyim psikolojikmen mi bana öyle geliyor bilmiyorum ama göğsümdeki sertlik gitmiş gibi geliyor bana ama dokunduğunda çok acıyor bu durum başına gelen var mı ? Birde sürekli acaba çocuğuma bişey oldu mu acaba bişey olacak mı diye düşünüyorum sizede oluyor mu bu