Japonica Herkese merhaba, Bebek arabası bakıyoruz. Travel sistem almak istemiyorum, onun yerine arabanın bagajına rahat sığacak ve hafif bir araba baktık. Kabin boy olması ve hafif olması dikkatimi çekti. Mağazada da inceledik ama merak ettiğim bir şey var. Bu arabayı doğumdan itibaren kullanan ve memnun kalan var mı? Benim doğumum Ocak başı gibi olacak. Virüs nedeniyle çok da dışarı çıkamayacağız gerçi ama kullananların yorumlarını merak ediyorum. https://www.chicco.com.tr/urunler/8058664127801.goody.dis-mekan-ve-seyahat.pusetler.html
Japonica Tugce1803 puset baglaniyor mu emin değilim, oto koltugu alacağımız için sormadik, ama linkte gördüm “soft carrycoat” (sanırım port bebe oluyor) baglanabiliyormus. Ben bebek arabası tulumu almayı düşünüyorum içine çok sık kullanamayacağımız için.
Tugce1803 Japonica şimdi baktım ilk doğum için uygun değil demişler yanları çok açıkmış, üstten izleme penceresi yokmuş
Japonica Tugce1803 Kabin boy arabaların çoğuna izleme penceresi koyulmamis, aslında önemli bi ayrinti. Bu arabayı kullananların yorumlarına göre karar vermek istedim. Yok mu hiç kimse? 😃