tekbirask156 Merhabalar Erzurum’da özelde ya da devlette doktor tavsiyesi yapabilecek olan var mı ? Gittiğiniz memnun kaldığınız , doğum yaptığınız biri varsa , çok memnun olurum 🌼 teşekkürler
Serrax tekbirask156 ben kızımda hümeyra çanakçıya gittim çok da memnundum güler yüzlü ve ilgili. Sonra 2.gebeliğimde kürtaj kalp atışı duyulmaması ve akabinde kimyasal gebelik deyemim oldu hümeyra hanıma. İster istemez olumsuz koşullanma oldu gidemiyorum şimdi. Tekrar hamile kalma sürecimde gül demet say kömeç e gittim memnun kaldım. Çok yoğun ama bilgili,çok güler yüzlü değil ama güven veriyor. İkisi de buharada bu arada. Bir de pıhtılaşma testi için metin ingeç e gittim muayane ücreti prof olduğu için fazla pahalı. Çok ciddi aşırı soğuk geldi bana. Soru sormaya çekiniyordum bir daha gitmedim.
iki_tosbik_annesi tekbirask156 Özele gitmek istiyorsanız buhara hastanesinde Hümeyra Çanakçı’ yı öneririm ilk doğumu onunla yapmıştım çok memnun kaldım. Devlet hastanesine gitmek istiyorsanız şehir hastanesinde Sibel Ejder Tekgündüz var ilk gebeligimde bulunduğum ilçedeydi 9 ay boyunca tüm kontrollerimi yaptı bebeğin kemik yapısından cinsiyetini tahmin eden bir doktor. Üniversite hastanesinde de Gamze Nur Cimilli Şenocak var çok iyi ve güler yüzlü bir doktor ücretli ama çok iyi bakıyor nasipse haftaya doğumu onunla yapacam inşallah. Üçünü de öneririm tercih sizin tabiki 🙂
Sblclk25 tekbirask156 suan indirim yok bir ara emniyet personeline indirim vardı ama suan yok hepsi muane ücreti 120 alıyor nst ücreti 40 TL ben Muhammet ustaya gidiyorum
Nasippp Sblclk25 bende Muhammed beye gidiyorum doktor iyi hoş ama girmekle çıkmak bir oluyor sanki 😂 riskli bi durumda şöyle yap veya yapma der her halde bana ilişki yok demişti geçen hafta da diyorum aceba bide Fatma’yı mı denesem siz gittiniz mi Fatma’ya
Anewmom1 Merhabalar ben Fatma Aydın’a gidiyorum memnunum . Ücret 120 tl indirim yapıyorlar mı o konuda bilgim yok
Anewmom1 Diğer arkadaşın dediği gibi Muhammed usta da tavsiye ediliyor her ikisini de denersin hangisi içine sinerse
Sblclk25 Nasippp adam çok rahat beş dk sürüyor muane ama yeri geldiğinde ilgili bir doktor arkadaşlarım Fatma Aydına gidiyor ayrıca yeni bir doktor daha gelmiş erkek doktor uzman başka bir arkadaşım da ona gitmiş çok memnun kalmış 😊
Elifcee25 Nasippp Aynen birde telefonuyla aşk yasiyo elinden birakmiyo sinir oluyorum bu duruma. Ama onunla basladim o yzden muhammet beyle devam ediyorum
Serrax Nasippp demete gidiyorum😄 şu an ailemin yanındayım demete gebelik olduğundan beri hiç gitmedim ama en son adet dönemimde famera kullandırtmıştı yumurta takibi falan ona yaptırdım. Hamileliği öğrenip onu aradım iğne yazdır hemen dedi. İletişimdeyim yani😊
Nasippp Sblclk25 Bünyamin mi onu sevmiyorum ben😒 muhammet beyi bende seviyorum ☺️ Ama acele acele girip çıkıyoruz soracaklarımı da unuttum bu gün 😅 yoksa memnunum çok iyş ve efendi birisi 👍🏻 Muhammet’le devam ederim ama bi Fatma’nın da tadına bakarım belki😀
Nasippp Sblclk25 ha onu bilmiyorum hiç senden duydum 😯 evt Fatma çok dolu oluyor randevusuz gitmem ona zaten geçen hafta ona sıra almıştım 3 saat bekledim hala sıra gelmedi bende Muhammet’le değiştim sırayı