Gokozge yanına mutlaka refakatçı almanı tavsiye ediyorum. Bende zorunlu genel anesteziyle sezaryen oldum 3 sene önce çapada. Yoğun bakıma alındım hemen ve aptal güvenlik görevlisi refakatçımı almadı içeri. neredeyse 1 gün beni ayağa kaldıran olmadığı için artık vücudum donmuştu. Yani uyandığında serumu bitince ayağa kalkmaya çalış. Ki gazın rahat çıksın. Korkma bir de. Öyle çok fazla acı hissetmiyorsun. Benim ki problemli olduğu halde ayağa kalkıp yürüdükten sonra açılmaya başladım ertesi günde gayet rahat bebeğimin yanına gidebildim.