Anelia Kızlar 32. Haftamdayım bu gün ilk kez kafası iki hafta büyük dedi doktorum. Dopplere gönderdi. Çok şükür normal dediler. Yine de endişeleniyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Dlrsdzynpzll Anelia genetik yapidandir canim. Benim kizlarinda hep 1 hafta geriden gelirdi kafa olcumu