Merhaba
il hamile kaldığımda sağlık ocağı kan almıştı ve TSH Değerim 3.46 çıktı doktorum yüksek dedi ve birdaha test yaptık TSH değerim bu sefer 4.89 çıktı ve doktum 3 aylık olunca birdaha yap yüksek çıkarsa ilaça başlaman lazım dedi ve en son TSH DEĞERİM 3.70 çıktı iç dahiliye randevumu almalıyım ilaç başlaması için