_NY3- Ogrtmnanne2 ben 11 oldum ama en rahat haftam 8di. Bazen baharatlı yersem mide yanmam veya ağrım oluyordu ama onun dışında hamile olduğumu bile unuttuğum bi haftaydı 😅
Esoo0698 Ogrtmnanne2 En zor haftamdı diyebilirim 7 ve 8 9. Haftadan sonra ne bulantım kaldı ne iştahsızlığım 😍 şimdi 11+2 yiz çok şükür herşeyimle iyiyim sadece ağrım var ee o kadarda olur 🤷♀️🤷♀️
Ogrtmnanne2 _NY3- ben de 8. Haftaya bugün girdim fakat 7. Haftam çok zor geçti şnşallah bu hafta öyle olmaz
Ogrtmnanne2 Esoo0698 ayyy ne kadar güzel maşallah 🧿 ben de rahatlarım umarım sağlıkla alalım kucağımıza ❤️