Sabahın en geç 6sında ayaktayım ve bir daha uyumak yok tabi haliyle sabah erken kalktığım icin aksam da erken uykum geliyor ama geceleri kabuss 🙄🙄 o tarafa dönsem olmuyor diğer tarafa dönsem olmuyor belim ağrıyor vücudum ağrıyor aynı yere yatmaktan 16haftalığız şimdiden böyleyse yandık 😒🙈