31+5 teyiz bizde oğlumla bazen çok hareketli bazen daha sakin. Bu ara kasılıyor gibi karnımda çok sertleşiyor herkes büyüdüğü için diyor. Ağrım sızım yok çok şükür🙏 ama sıcaktan iyice bunaldım canım hiçbişey yapmak istemiyor iki tabağı makinaya zor koyuyorum 🤦♀️🤦♀️