Ceylangizem 17+1 hamileyim çok az şekilde bir kaç kez kahve rengi akıntı geliyor köyü renk değil başına gelen oldumu bebeğimide tekme falan degilde karnımın sertliğinden nerde oldugunuda biliyorum. Bu zamana kadar yerleşme kanaması falanda olmadi
Damalakko Ceylangizem benimde oldu ama doktora gittim hemen görmesini istedim muayene olduktan sonra ilaç iğne verdi önce bebeğe bakıyor iyi mi diye
honeybooble Ceylangizem 6. Haftamda başlayıp 8. Haftamda bitti. Doktorunuza danışın hemen, ilaç kullandım kese içinde kanamam yoktu ama geçmesi uzun sürdü
Ceylangizem honeybooble şimdi doktora geldim bekliyorum mesaj attim bakılması gerekiyor diyince geldim Insallah bir sorun yoktur
Glcn-blg-2 Bendede oldu hatta 2-3 ay sürdü hamileliğimin ilk aylarındaydı dr um kırmızı olmadığı sürece korkma dedi kendini çok yorma kırmızı olursa Pregestan kullanırız demişti ama hiç kullanmama gerek kalmadan geçti şimdi 34. Haftadayız
Ceylangizem honeybooble Bir sorun yok dedi yırtık varmi diye bakti oda yok kan onceden oraya birikmiş eski kan ondan kahve rengi gelmesi normal dedi ama progestan devam et dedi ve iğne verdi bebek iyi dedi yani
Hilalkrmzkn Arkadaşlar birşey sormak istiyorum bende sarı yeşil arası ve pütürlü akıntı geliyor bunu doktoruma tabi ki danışacağım ama doktor bunun muayenesini nasıl yapıyor alttan elle kontrol mü yoksa ultrasonla görünür mü
Ceylangizem Hilalkrmzkn canım ben bugün gittim ilk üstten bakti bebekte sorun yok ise alttan bakti yara varmi diye bir alet ile bakiyor ama öyle kötü korkulan bisy değil sonuçta herşey bebek ve sağlık için bir görün sen doktora
Hilalkrmzkn Ceylangizem aleti içeri sokuyorsa bu zararlı olmazmı bebek için hamileyken alttan muayene yaptırmayın diyorlar çünkü çok endişeliyim o yüzden bu akıntımın kesilmesini kendi kendine olmasını o kadar istiyorum ki
Ceylangizem Hilalkrmzkn bilinçsizce sürekli yapılan bir mimar degilki gerekli oldukça bakıyor ki zararida yok