Yenibebekyeniheyecan Gyno lomexin kullanıp kanaması olan varmi önceki gece doktorum soledi kullandım dun geceden kanamam var hastane gittim bebekte sikinti yok çok şükür ama kanamamda durmuyor nolur du edin bize
S1demir Yenibebekyeniheyecan geçmiş olsun bende iki gebeliğimde de mantar için kullanmıştım her kullandığımda lekelenmem olmuştu
Tubau Yenibebekyeniheyecan evet kullandığım süre boyunca akıntılarım kanamalarım oldu bende hemen doktora koşmuştum ama bebek iyi dedi. Günde 10 hareket say bebeğinin sağlıklı olduğuna emin olmak için. Bu tür ilaçların etkisi buymus malesef.
Gamze7667 Yenibebekyeniheyecan Kaç haftalıksınız? Dün yazdı doktorum banada tedirgin oldum suan bende
Yenibebekyeniheyecan S1demir bendede lekelenme var progestan iğne yapıldı prodüktör iğne yapıldı simdide progestan fitil yap dedi yaptım bekliyorum bende mantar yoktu açık kahve bi sey geldi ondan dolayi yazdi doktor
Yenibebekyeniheyecan Tubau erkek bebek olduğu için fazla hareketli diil az his ediyorum dun geceden hastane git gel mahv oldum simdi doktoruma yazdım o önerdi fitili nöbetçi doktora unuttum söylemeyi simdi progestan kullan dedi dolabi açtım gordum
Yenibebekyeniheyecan Gamze7667 19 haftalığım cnm zorunda diilsen kullanma dun geceden neler yaşıyorum Allah sahit
Yenibebekyeniheyecan Tubau ben 1 gece kullandım baskada kullanmadım dun gece progestan iğne yapildi bu günde fitil yaptım Allah’tandır hayırlısı
Gamze7667 Yenibebekyeniheyecan Dün gece mecbur kullandım ama henüz öyle birşey yaşamadım belkide 26 haftada olduğum için mi bilmiyorum ama herkeste farklı etki gösterebiliyor demekki. Sadece sabahtan beri sulu şekilde fitil eridiği için akıntı şeklinde geliyor
Yenibebekyeniheyecan Gamze7667 insallah bi sey olmaz bende koydum fitil sulu bi şekilde akdi gece 11 12 gibi kanamam oldu ama bnm bebekte var dun onla uğraştım ev temizliği falan derken çok yoruldum
Gamze7667 Yenibebekyeniheyecan olabilir canım doktor bebeğinde sıkıntı yok dediyse takma kafaya geçer inşallah. Kendinede bebeğede sıkıntı etme😌