Nehirr88k Cinsiyeti öğrenmeye gideceğim günün bir önceki gecesinde eşim rüya görmüştü. Sabah kalktı, uyku mahmuru: “Bebek erkek olacak.” dedi. O kız olmasını çok istiyordu ilk zamanlar. Ben de güldüm, “Hayırlısı.” dedim. Renklerin cinsiyetine inanmam ama tesadüf o ki o gün de baştan aşağı mavi giymiştim randevuya giderken. Doktor, “Bak pipisi burada, erkek bu bebek.” demişti. 😅