Merhaba kızlar
Az önce doktordan çıktım.Kalp atışı için gitmiştim.Tam olarak kalp atışını doyamadım net değil ve istediğim gibi değil dedi.6 haftalık hamileymişim.Fakat 3 hafta önce keseyi gördü.Kafam çok karıştı.107 kilo ile hamile kaldım.Acaba kilodan olabilir mi ? Çok canım sıkkın çok moralim bozuk.Sizce düzelir mi