2 gün önce tat ve koku kaybından şikayetle test vermiştim. Dün gece pozitif olduğunu öğrendik ve hemen hastaneye yatırdılar. Gebelik olduğu için tedavi olmam gerektiğini söyledi doktor. Belirtileriniz varsa asla hafife almayın ve hemen test yaptırın.