Rabsel doğumdan korktuğunuz için sanırım genel anestezi istiyorsunuz. İlaç size verildiğinde kanınızdan bebeğede geçiyor o yüzden zararları vardır elbette. Peki kaçıncı haftadasınız? Doğum korkusunu yenmek için bir şeyler denediniz mi hiç? Bana okuduğum bir kitap iyi gelmişti şuan deli gibi doğurmak istiyorum 😅