Memetzeynep valla canım ilerde rahat etmek istiyorum diyorsan üst üste daha iyi. Neden dersen birlikte oyun oynayarak ve kavga ederek büyüyorlar. Mesele benim ilk kız tekti dışarı çıkmak için hep ağlıyordu malum benim dersler ev işleri falan ha bir de yeni doğum yapmışım. E şimdi ne oldu biri 4 yaşında biri 2 yaşında 3. De 22 haftalık hamileyim ve bundan sonra da düşünmüyorum ha bende Ekim ayında 25 olacağım 25 yaşında üç çocuk sahibi ve 30 yaşında 10, 8, ve 5 yaşlarında üç çocuğum olacak hem genç hem güzel hem aklı başında hem daha temkinli bir kadın olarak devam edeceğim zaten ondan sonra da ergenlikleri falan anca yani. Şimdi düşün 10 yaşında bir çocuğun var ve ikinciye hamilesin o rahatlığın tekrar bozulsun varya afedersiniz ama eşşekten düşmüşten beter oluyor insan ama ikisi de küçük ikisi bir büyür gider hem de arkadaşa da ihtiyaçları olmaz evin içinde kendi kendilerine yeterler. Tabi bazıları bu yaşta bu kadar çocuk doğurmanın cahillik olduğunu düşünmeyen de yok tabi ki