egeninincisii Doğuma az kala başıma bunun gelmesini hiç istemezdim ama boğazım şişmiş , uyuyamıyorum… bir yandan da bebeğe geçecek diye korkuyorum. yatsam olmuyor kalksam olmuyor, yatakta öylece oturuyorum moralim yerlerde sürünüyor şu an 😬
ikincikezanne- egeninincisii Geçmiş olsun canım 😊 Bende sürekli yatakta dönüyorum yaa yatamıyorum artık 35+6 olduk artık ev bile bana dar geliyor 🤣
ikincikezanne- egeninincisii benimde aynı şekilde allah yardımcımız olsun insallah hepimizin yazın hamilelik cok zormuş ilk kızımda mayısta doğum yaptım. Ama bu kez son 3ay yaza denk geldi baya zormus yaa ama bunada şükür napalım🤗🤗