1doruk2fasulye babysevgi aslında bucada yapıcaktım ama tansiyon sıkıntım var diye 3. Kademe Bi hastanede yapmam lazımmış tepeciği istemiyorum ege üniversitesi de öyleyse yandık
Bernaaksoy 1doruk2fasulye benimde öyle doktorum tepecik veya ege de olabileceğini söyledi sadece bu yüzden orayı yercih edeceğim
babysevgi 1doruk2fasulye siz bnce tekrar gidip görün bir konusun benim bu dediğim 2 yıl önce olan bişy ve o kız abartmayı cok sever iyiyi de kötüyü. En iyisi kendiniz bakın.