Duygukc hamileligimde hep birseyee sardim ilk aylar cilege sarmıştım kafayi ha babam cilek yiyordum 9 ay boyunca en cok zaten cilek yedim. Neyse cilek takintim gitti bu sefer simit takintim başladı 1 2 hafta gitti oyle meyveli yogurt takintim başladı bu seferde deli gibi danone yiyordum o bitti bu sefer ice tea sardim Allahim bir gunde 2 3 litre iciyordum dolabim ice tea doluydu 1 2 ay gitti boyle bana en çok zaten o kilo aldırdı. Ice tea bitti bu sefer dondurmaya sardım gunde kocaman 2 karton 6 li dondurmayı yiyordum deli gibi.. cok şükür dahada birseye sarmadan kizimi doğurdum 😁