Duygukc Meyve sebze hiç yemem hep mercimek pilavla besleniyorum 33 haftalık hamileyim hersabah koca bir kase sütün içine atılan nequik lerden yiyorum bebeğe kilo aldırdığını duydum nesquikle kilo aldırabilen oldumu bebişe
sevval5481 Duygukc canım daha çok protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor bu şekilde bebğşn kilo almasıı zor
Tugbabayir Duygukc ben de sütün içine katılan nesquiklerden içiyorum her gün.Cuma günü kontrolüm var.Insllah kilo almıştır🙏32+4üm bu arada😊
Zahideuras Duygukc canım nesguık ile alsa ne kadar saglıklı kilo alır sence o nesguık in ıcı katkı maddesi dolu ve seslerden dolayı alır onun yerine et sut muz kasar falan yesen daha ıyı ve saglıklı kilo alır
Zeynepekr Duygukc Mercimeğin bebeği besleyip büyüttüğünü okumuştum ama paketli gıdalardan uzak durun o nesquik içinde katkı maddesi var .gün içinde kaju badem ceviz yiyebilirsiniz ve protein ağırlıklı beslenebilirsiniz
mermaid-nm Duygukc nesquik ile alacağı kilo sağlıklı bir kilo olmaz. Tek düze beslenmek ve paket gıda iyi bir seçenek değil kuruyemiş meyve süt -et ürünleri ile beslenmeniz daha iyi olur