Lilamor77 Majezik içtim oğlum var iki aylık yan etki yaptı gözlerim şişti heryerim kaşınıyor eşim görevde hastaneye gidemem çok kötüyüm evde yapabilceğim bişey varmı😣😣😣
zarifkelebek Lilamor77 hiç bir bilgim yok ama postunuz üstte kalsın diye yazıyorum. Ama acile gitmenizde fayda var.
Perovic Lilamor77 bence de acile gitmeniz en dogrusu, 112yi arayin ama panik yapmaniza da gerek yok, sadece tedbirli davranmak gerekli hamilelik surecinde her turlu durum icin
Smyrpd Lilamor77 ilaç alerjisi ciddi bi durum diliniz şişip nefesinizi kesebilir hemen 112yi arayın ve yardım isteyin
Lilamor77 zarifkelebek oğlum iki aylık uyuyor şuan bebek arabası arabada eşim yok görevde nasıl götürcem perişan olurum
NurOzadaBulbul Tuzlu su için kusmaya calisin olmazsa yogurt yiyin sadece ve bol su için gecmezse mutlaka acile gidin. Majezik cok kuvvetlibir ilac gitmemezlik yapmayin
Hlyagnrr Bir sağlık görevlisi olarak yazıyorum muhtemelen yüz şişmesi dudak şişmesiyle devam edebilir ihmal e gelmez bir konu muhakkak 112 den bilgi alın ve gidebilirseniz gidin
Lilamor77 Hlyagnrr gözüm şiş şuanda ve kaşınıyorum sürekli terliyorum oğlum çok huysuz aşı oldu bugün şimdi onuda alıp gidersem daha durduramam sürekli ağlıyor
DenizKokusu Lilamor77 gitmen lazim ama gidemem diyip duruyosun. Oğlunu düşünüyosun ama ya fenalasirsan kimse de yok diyosun ne olur o çocuğa onu dusun ve 112yi ara başka ne diyebiliriz ki sana niye riske Giriyosun
NurOzadaBulbul Lilamor77 üst komsunuz yan komsunuzda mi yok oglunuzu dusunun lutfen durumunuz daha da kotulesmeden birinden yardim isteyin