Ve sonunda bende doğurdum 😇
Çok aktif olmasam da burada sürekli doğum hikayelerini okurdum ve bana çok iyi gelirdi o yüzden bende paylaşmak istedim ve benim durumumda olanlara umut olmak istedim.
Öncelikle planlı bir gebelikti gün gün planladığım şu zaman şurda doğuruurm şu gün hamile kalırım gibi 😃çok şükür rabbim aratmadı ilk denemede hamile kaldım. İlk 5 ay sürekli kustum prilam kurtarıcım oldu. Herşeyi planlayarak hamile kalan ben koronayı hesaplayamadım 😔eşim asker ve korona yüzünden 3 aylıkken gitti ve 8 ayın bitiminde gelebildi 😅 yani demem o ki hiç bişeyin planını yapmayın ben ettim siz etmeyin 😉 eşim yokken ailemin yanına gittim ve aktır bir gebelik geçiriyordum ta ki 24. Haftada öğrendiğim rahim ağzı kısalığına kadar sonrası hep yatış hiç ayağa kalkmadan sadece wc için kalktım. Hergün erken doğum yapma korkusu cidden korkunç bişey 😔çok şükür yatarak 36 haftaya geldim doktorum 37 haftadan sonra ayaklanabilirsin demişti gün sayıyorum bende taki 36 haftada gece saat 3 de yatarken çamaşırımda bir ıslaklık hissedene kadar korkuyla kalktım çişimi yaptım idrar herhalde derken hoop sıcak sıcak bacaklardan süzülüyor ağlama panik falan derken duş alıp hazırlanıp çıktık eşimle, çatı kontrolüm yapıldı biraz acı verdi yalan değil çünkü korkuyordum😊 sonra başladım yürümeye pilates topunda zıplamaya duş almaya squat yapmaya…
Açıklığım 1 olarak gittim ve akşam üstü 4 gibi 10 cm oldu. Pilates çok faydalıydı ve nefes kontrolu yapıp bağırmazsanız sancı çekmek zorlamaz bence. Sonra 7 cm iken epidural takıldı ve mükemmel rahatlık 😍sonra sancım gidince suni sancı devreye girdi epidural in etkisi geçti ve geçtik doğuma 1 saat ıkınmışımdır artık morardım ve yapamıyorum diye ağlamaya başladım ki doktorum da bebeğin hala yukarıda olduğunu söylüyordu karnıma basıyorlardı ama yok inmedi aşağı ve doktorum bir terslik görüp acil sezeryana dedi ki ben artık kurtarın beni diye bağırmaya başlamıştım 😅sonra aneztesi geldi ve rahatladım sonda yı uyuşınca taktılar çekişmeyi hissettim ve sanırım ya korkudan yada üşümekten aşırı titreme geldi ameliyathane de diş seslerim duyuluyordu. Sonra ince bir ses duydum of rahatlamayı mutluluğu anlatamam getirdiler öptüm kokladım sanki cennetteyim ama kendimde değildim 😅uyutun beni diye bağırdım ama beni artık takmadılar😅çok titreyince ve ameliyatta kolum uyuşınca hemen odaya almadılar müşade altında bekledim 1 saat sonra odaya çıktım ve oğlum orda bekliyordu 😍ve onu kucağıma aldığım an titremem durdu 😍rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza alın 😍
Tavsiyeler:
tabiiki depent
Yürüyüş ve su önemli ben yapmadım ayaklarım davul gibi oldu heryerşm ödem içinde.
Gecelik daha kullanışlı 2 tane alın yanınıza
Kayısı hoşafı alın
Sütünüzü hastane pompası ile kesin sağın kanallarınız açılsın
Doyması için ek olarak mama verin bebeğinize bne vermedim bebeğim sarılık oldu şuan hastanede yatıyor bize dua edin…
Uzun oldu hakkınızı helal edin..