Arkadaşlar ben öğretmenim 30 yaşındayım ve doğuştan kronik astım hastasıyım.. 37+2 günlüğüz her gün mutlaka kullanıyorum astım ilacımı.. Doğum iznim bittikten sonra da dönmek istemiyorum.. en ufak grip bile ciğerlerimi bitirir bronşit ve zatürreye çevirirdi.. koronadan sağ çıkabileceğimi sanmıyorum. ☹️
Konu hakkında bilgisi olan var mı? E nabızda astımla ilgili sadece doktor randevularım var kronik hastalıklar diye bi yer görmedim.. diğer memurlar vs nasıl kanıtladılar hastalıklarını?
Şimdiden teşekkürler 🙏 Doğumdan sonra 2 ay izinliyim ama sonra dönecektim.. böyle bi seçenek varsa dönmek İstemiyorum☹️