36+2 haftalık gebeyim bugun doktora gittim ve böbreklerinde büyüme olduğunu söyledi (10mm) fakat bundan 6 gün once gittigim doktor herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi sizce bir hafta icinde boyle bir değişim olur mu? Gecen hafta kilosuna 3200 demislerdi bu hafta 3100 dedi a aba doktor kaynaklı bir ölçüm hatası olabilir mi?