Ayserksi o anı hiç düşünmemeye çalışın, bebeğinize kavuşacağınızı hayal edin ve doktorunuza güvenin. Ben sezaryen günü almıştım günüm doluyordu. Derken 2 gün sancı çektim ve sezaryen saatine 1 saat kala normal doğurdum. Doğum anı da öyle hayal edilen gibi ağrılı sancılı değildi. Epidural diye bi nimet var bi kere. Yeterki sağlık problemi olmasın, her şey normalse gözünüzde büyüttüğümüz gibi bir şey olmuyor merak etmeyin