Mrve7878
Canım bende 29+6 yım ve 3 günden fazla kasintim oluyor kollar kalçalar bacaklar aşırı ve gece oluyor en çok hiç yatamıyoruz. Bacaklarımda ki çatlaklar çok feci şişmiş sinek ısırığı gibi kızarıklık çok olmuş dayanamıyordum. Doktorum kan testi yaptı temiz çıktı sonra cildiye ye gönderdi. Oda kan sonucuna baktı sonra vücuduma baktı ve bir tane alerji habi verdi allerset sadece gebelikte kullanılıyor zararı yok. Bide mentollü bir karışım yazdı eczaneye gidip yaptırdım çok şükür kizarlik şişlikler sivilce gibi görünmesi hepsi geçti en önemlisi de kaşıntısı durdu canım heegun duş alıp sabah temiz vücuda sürüyorum olan. Yerlere tabi. Bide gece uyumadan duş alıp tekrar sürüyorum çok şükür yani. Mutlaka gidin kizlar göz ardı etmeyin çünkü son 3 aylık dönemde gebelik kaşıntısı olabiliyormuş ve kan sonucunda biliribun değerine bakıyorlae karaciğer enzimleri için. İnşallah sizlerde kurtulursunuz kaşınmak çok zor ve bu sıcaklarda daha kötü.