merve-25 hep rahat ol sen iyi olursan bebeğin de iyi olur gerçekten bak herşey kafada biter, ben burda okadar saçma sapan postlar gördüm ki biri yazmış yaaa elimi kestim acaba bebeğime bişey olur mu 🙄 Gelde buna ne cevap ver demek ki gece gündüz hamile kafası ile yatıp kalkıyor ne zor ya kendine de etrafındakilere de eziyet, sen yemene içmene güzelce dikkat et gerçekten bebeği etkileyecek şeylerden uzak dur çok ağır kaldırmak gibi şeyler gerisini Allah’a bırak allahın izni ile bebeğin sağ Salim büyür kucağına alırsın