Elifegul Bana gebelik dosyamı verdiler, orda hangi haftalarda ebe ile görüşüleceği yazıyor sadece. Özellikle sordum şeker yüklemeyi ve kalktı artık o uygulama dedi, strese giriyorum çünkü onların inisiyatifine kalmış durumda herşey. 9 ayda iki kere ultrasona çağırıyorlar ve bu durum bile çok garip geliyor bana. Çok teşekkür ederim desteğin için, iletişim halinde olursak mutlu olurum, bilgilendirirz birbirimizi. Bu arada be aşısı oldun geçenlerde whooping cough mu?