Betulbekil evet ısrarla öyle diyor. Hatta 10. gün kontrolünde yeterince kilo almamış dedi, ilaç verdi sütü arttırsın diye sütün az geliyor dedi. Ama sonra araştırdım 10. Günde bebeklerin doğum kilosuna ulaşması bekleniyormuş, benimki de doğum kilosuna ulaşmıştı 10. Gün. Doktor neden öyle dedi anlam veremedim şimdi başka doktora gideceğim. Şimdi bebişim 14 günlük. 2-3.5 saat arası bazen kendi uyanıyor bazen ben uyandırıyorum emziriyorum. 2 saatte bir yapmıyorum kendi uyanmazsa. Çünkü gerçekten çok huzursuz oluyor bazen ve uyuyamıyor. Uyuyamayınca emdiği süt burnundan geliyor gibime geliyo zaten.