Cidemk Merhaba daha önce hiç olmayan özel bölge ve bacak arası kısmında kararma oldu ve görüntüsü rahatsız ediyor böyle olan var mı birde doğuma ne kadar zaman kala ağda yaptırmak gerekiyor ☺️
ipeginannesi Cidemk ağdayı yapabildiğiniz kadar geç yaptırın. Normal doğum yaptığım için doğum sonrası bi süre gidemem diye düşünüyorum.
TugceDmrc Cidemk bende de oldu hatta koltuk altım aşağı doğru göğsüme kadar geldi ama geçeceğini söylüyorlar ben çatı muayenesine gidicem diye 38 sonu yaptırdım artık heran gelebilir diye çünkü 🤷🏼♀️
Semaosmanoglu21 Cidemk benim de bacak aram koltuk altım göğüs uçlarım gogus ustum felan hepsi kararmis. Gecer diyorlar ama yinede insan tedirgin oluyor
Merii33 Cidemk canım doğumdan sonra geçiyormuş benimde özel bölgem ve koltuk altımda kararma oldu bide yüzümde bıyık bölgemde lekeler oluştu herkes geçer diyor ama bakalım 🤷♀️