MakbuleTutakAltuntop Merhaba , 21 haftalık hamileyim bir kızım olucak ama hareketlerını hala hissetmiyorum siZler ne zaman hissettiniz?
Dmlsnmzz MakbuleTutakAltuntop ben bebegımın hareketlerı 26. haftadan sonra hıssetıım ve doktorum o haftalara kadar hıssedılmemesı normal dıordu merak edılecek bısey yok yanı ıcıniz rahat olsun saglıgı yerındeyse bebegınızın ☺☺
EbruHafsa 18 haftada hissettim, bnmde kizim olacak ins. Dahs zamani var hissedersin ins o güzel duyguyu 😊 ama bazen plazenta önde durdugu icin hissedilemiomus fazla, dr sor istersen
Merveozcelikcckl 17 de hissettim sonra 3 güne bir çok belirsizdi şuna 21 deyiz ve güm güm vuruyor oğluşum hiç durmuyor karnımı izleyerek haretlerini görebiliyorum