Merhaba 15 haftalık hamileyim yeni yeni gebelik göbeğim çıkmaya başladı cinsiyetini geçen hafta yani 14 haftasında öğrendim erkek dedi doktorum 11 haftasından beri inceliyodu zaten 14ünde gösterdi Allah biliyo bikere olsun kız olsun erkek olsun demedim Allahım sağlıkla nasip et kucağımıza almayı dedim hep. Sormak istediğim ise 1 haftadır cinsiyet soran çoğu kişi erkek göbeğine benzemiyo bu dik değil yaygın duruyo diyo bu ğüne kadar bende böyle diyodum zaten 66 ile hamile kaldım normal falan dedim ama artık sinirimi bozmaya başladılar buğün ön arka çıkmaya başlamış kız gibi duruyo dediler biraz çirkefleştim isteksizce sizdede göbeği yaygın olup erkek olan varmı kuralmış gibi töbe Allahım ya merakımdan soruyorum resmen 🤦♀️