ballilokum Kızlar karnımın içi, özellikle de üst tarafları yanıyor, acıyor içten içe akşamdan beri baya yoğun şekilde. Geçer sandım ama geçmedi. Korkulacak birşey var mı acaba? Size de oluyor mu böyle(27 hafta oldu bugün)
sekerportacalii ballilokum benimde acıyor karnımın içi 26 haftalığız 👼 çok korktum normal ama yine de gel bakalım istersen dedi doktorum. Bende miniğim hareketli diye ve kanama vs yok diye gitmedim. Karnın içi yırtılıyor falan diyorlar o mu acaba 😕
ecembugra53 ballilokum canım bebek büyüdükçe rahme geriyor doktora sormuştum sürekli pozisyon değiştirdiği için acırmış karın benim de acıyor basıyor tekmeyi 360 derece dönüyor 😊 cok normalmiş
ballilokum sekerportacalii bilmiyorum ki ne olduğunu 😔 alev alev yanıyor resmen. Bebeğe zararı olacak birşey değildir inşallah
ftmgl24 Bebeğiniz büyüdüğü için ve içeride hareketleri çoğaldığı için oluyo. Bende diyordum ateş gibi neden böyle diye genelde tekmelediği ve pozisyon durduğu yerlerde çok oluyor hatta son zamanlara doğru durduğu yerler hafif uyuşuk oluyo korkuyordum bende neden şurayı hissediyorumda şurası uyuşuk diye.