Merhaba güzel anneler, size çok saçma gelebilecek bir soru soracağım. Utandım şimdi ya😂
Hafta hesaplarken 12+3 olduğunu varsayalım, 12 hafta tamamlandı üzerinden 3 gün geçti mi demek bu. Yoksa 12. haftanın içindeki 3. gündeyiz mi demek. Doktora 13. hafta gitmem gerekiyor da 12+3 zaten 13. hafta mı demek kafam karıştı😂😂 Umarım beyninizi yakmamışımdır😂