34.haftamdayım. Bugün ilk kez karnımda sancı ile uyandım, açlıktan falandır dedim ama gün boyu hiç geçmedi. Yatınca da geçmiyor hiçbir şekilde. Yalancı doğum sancısı dedikleri bu olabilir mi? Bu kadar erken olur mu? Yapabileceğim bir şey var mı acaba?