Hsrt42 canim 39+6 yim Benimde hic bir belirtim yok yuruyus yapiyorum surekli olimpiyatlara hazirlaniyor gibi az önce cok afedersiniz wc de silerken jel gibi bir şey elime geldi renksiz ama kati akıntı gibi degil bildigin jel lastik gibi uzayan bir şeydi beklemedeyim acaba belirti mi diye