Merhaba güzel anneler, 39+5 deyim 39.haftama kadar normal doğum gözüküyordu ama inatçı oğlum döndü. Ve ağrılarım çoğaldığı için doktorum sezeryan önerdi son günlerde normal doğumdan da iyice korkmaya başlamıştım ayrıca oğlumun kilosuda 4000 kg olmuştu bende kabul ettim. Ve planlı bir şekilde yarın sabah 9 da sezeryane gircem. İçimde azda olsa korku var lütfen bana bol bol dua edin, Allah hepimizi kurtarsın inşallah. 🙏