nejla34 canısı Kanıtlanmış bir net cevabı yok yani boyayıpta cocugu saglıksız olan vs bu gibi örnek yok ama doktorlar saçlı deriden kimyasalın emilebileceğini düşündüğü için bazen yasak diyebliyor kendini garantiye almak adına eğrr saçınıda çok tutmazsanız sıkıntı olmaz , ah ah neler yemiyoruz ben hamburgerler yedm 🥺 ne gdo lu ürünler yiyoruz bir boya mı kaldı yani keşke hep sağlıklı beslensek uysak ama günümüz şartları olmuyor dedigim gibi kesin bir zararı var diyemryiz ben boyattım ombre yaptırdm dibe tutmadan iyiki yaptırmısım psikolıjim düzeldi saçlrm bakımlı oldu dogumdan öncede cila attrıcam parlasın diye