Poyrazefenin_annesiii Kızlar 32 haftaligim karnım çok kasılıp duruyor. Erken doğum riskim vardı. Hastanede yattım. Rahim Ağzı kısalmis dedi doktor. Acaba bu kasılmalar doğum haberi mi. Karnım taş gibi oluyor 😏🙄
Blackkcat Poyrazefenin_annesiii hadtanede durdurmadılar mı kasılmaları canım,ilaçta verirler inşallah devam etmez kasılmalar,bol magnezyumlu şeyler tüket,Allah şifa versin
Poyrazefenin_annesiii Blackkcat hastanede serum taktılar. Ciğer geliştirici iğne yaptılar. Orda biraz daha iyiydi. Ama şu anda hala taş gibi oluyor oturamiyir yuruyemiyorum
Poyrazefenin_annesiii Meflug bebeğim karnimda taş gibi oluyor. Karnım öne doğru sivri oluyor. Dokundugun zaman taş gibi
Meflug Poyrazefenin_annesiii benim Dr öyle oluyor ama.daja çok erken 26.haftadayim yarın kontrol var beklemeli miyim sizce
Poyrazefenin_annesiii Meflug canım eğer uzun süreli oluyor ve beline de arada bir ağrı sızı giriyor ise bence bekleme doktora git derim.