fatmanurkorkmaz1806 9 Eylül’de doğumum olacak ama hiç bir isim içime sinmiyor ya ne yapicam ben kızım isimsiz kaldı 😂 varmı güzel kız isimleri önerisi olan 🙏💕
Ahsentas fatmanurkorkmaz1806 eylül koy bence. Eylül mihra eylül lina nevra,zümra,liva,kavlim bunlar güzel isimler
SafaMerve fatmanurkorkmaz1806 benmde oğluma ve kızıma isim arayışım var 2isimleri olsn istiyorm bir türk kökenli bir dini kızım için inci gökçe düşündüm bi ara ama ne oğluma ne kızıma bulamadım isim bende aynı sorunsaldayım bana da öneri var mı?
Fayenur Bende 13 eylül yapacağım doğum inşallah😊herkez kızının ismini eylül koy diyor.Ama ben hifa koyacagım inşallah😊💖sizde tavsiye edeceğim isimler💕💞 Sare💝 Yüsra💝 Meva💝 Ravza💝